Kelahiran Yang Dinanti....

Tanggal 11 Nov 2010, Hari Khamis, tepat jam 1:28 pagi, seminggu sebelum umat Islam ingin menyambut Hari Raya Korban, lahirnya puteri sulung ku yang amat kunantikan selama ni. Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan seorang puteri yang sungguh comel dan sihat bagi aku dan suami ku..

Kami mohon padaMU Ya Allah, Semoga dengan kelahiran ini akan mengeratkan lagi hubungan kami suami isteri dan akan dimurahkan lagi rezeki kami sekeluarga....Amin.










Tengok!!! Comelnya dia.

Gambar ni kat wad hospital. Umurnya belum lagi seminggu tapi dah buka mata. Baby sekarang cepat betul kan....

Arissa Humaira Binti Rosli, itu lah nama yang kami pilih buat puteri kesayangan kami.


Pertama kali menatap wajah puteri kesayangan, hilang segala rasa sakit yang aku tanggung disaat melahirkannya. Aku tidak dapat bersalin normal dan terpaksa dibedah selepas 2 hari menanggung kesakitan. 8 hari aku tinggal di wad hospital sebab tekanan darahku yang tak stabil. Kadang2 aku mengalami demam yang teruk. Sehari sebelum Raya baru aku dibenarkan balik. Itu pun selepas bergaduh dengan misi dan doktor yang merawat aku. Mereka tak benarkan aku balik sebab takut pe2 berlaku pada aku nanti. tapi aku tetap berkeras nak balik juga.









































Ni gambar ketika masih dalam pantang.
Kat kampung umah mak.



Ni gambar dengan Moksu dia.



















































Tengok tu....mcm2 ragam...


Hah...yang ni sepupu dia...
Suka sangat cubit pipi baby...katanya geram sangat
tengok pipi baby yang gebu tu..










Ni gambar dengan neneknya...
















Ini pula gambar dengan Papa nya....










0 comments:

Post a Comment